2016-07-06

Zarządzenia Dyrektora Szkoły

2024

Zarządzenie nr 2/2024 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 09.02.2024 r. w sprawie: wprowadzenia Standardów ochrony małoletnich w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 1/2024 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 30.01.2024 r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu, harmonogramu oraz kryteriów przyjęcia dziecka do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

2023

Zarządzenie nr 7/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 11.10.2023 r. w sprawie: powołania szkolnych komisji konkursowych Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 6/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 19.09.2023 r. w sprawie: realizacji planu nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2023/2024

Zarządzenie nr 5/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 14.09.2023 r. w sprawie: wprowadzenia Karty punktu dystrcybucji preparatów ze stabilnym jodem w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 4/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 31.08.2023 r. w sprawie: powołania stałych zespołów Rady Pedagogicznej  w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2023/2024

Zarządzenie nr 3/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 12.05.2023 r. w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnej w klasie pierwszej na rok szkolny 2023/2024 Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 2/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 15.02.2023 r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu, harmonogramu oraz kryteriów przyjęcia dziecka do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 1/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 01.01.2023 r. w sprawie: wprowadzenia zmian w "Zasadach Prowadzenia Rachunkowości" w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

2022

Zarządzenie nr 16/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 06.10.2022 r. w sprawie: powołania szkolnych komisji konkursowych. 

Zarządzenie nr 15/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 14.09.2022 r. w sprawie: realizacji planu nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2022/2023.

Zarządzenie nr 14/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 14.09.2022 r. w sprawie: wprowadzenia Karty punktu dystrybucji preparatów ze stabilnym jodem w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 13/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 08.09.2022 r. w sprawie: likwidacji nieprzydatnych i uszkodzonych środków trwałych.

Zarządzenie nr 12/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 30.08.2022 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu wolontariatu w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 11/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 30.08.2022 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu dotyczącego stroju i wyglądu ucznia Szkoły Podstawowej nr 5im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim. 

Zarządzenie nr 10/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 30.08.2022 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu ustalania śródrocznej i rocznej oceny zachowania (punktowy system oceniania zachowania w klasach IV - VIII) Szkoły Podstawowej nr 5im. Mieszka I w Ostrowie Wielkoposlkim. 

Zarządzenie nr 9/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 30.08.2022 r. w sprawie: powołania stałych zespołów Rady Pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2021/2022

Zarządzenie nr 8/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 22.08.2022 r. w sprawie: powołania komisji na egzamin poprawkowy. 

Zarządzenie nr 7/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 21.04.2022 r. w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnej w klasie pierwszej na rok szkolny 2022/2023 Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 6/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 11.01.2022 r. w sprawie: powołania Komisji Kasacyjnej oraz zasad przeprowadzenia kasacji składników rzeczowych majątku ruchomego. 

Zarządzenie nr 5/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 20.04.2022 r. w sprawie: wprowadzenia procedury bezpieczeństwa obowiązującą podczas przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty w okresie COVID 19 oraz procedurę postępowania w sytuacji zagrożenia terrorystycznego w Szkole Podstawowej nr 5im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 4/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 11.04.2022 r. w sprawie: wprowadzenia Procedury organizacji nauki i pomocy psychologiczno - pedagogicznej cudzoziemców uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 3/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 22.02.2022 r. w sprawie: zmiany stopnia alarmowego CRP i wdrożenie zadań w zakresie realizacji czynności I,II i III stopnia alarmowego.

Zarządzenie nr 2/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 15.02.2022 r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu, harmonogramu oraz kryteriów przyjęcia dziecka do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 1/2022 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 11.01.2022 r. w sprawie: wprowadzenia zmian cennika opłat za wynajem pomieszczeń i hali sportowej w Szkole Podstawowej nr 5im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 32/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 17.12.2021 r. w sprawie: wdrożenia procedury zgłoszeń wewnętrznych naruszenia prawa oraz działań następczych.

Zarządzenie nr 31/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 25.10.2021 r. w sprawie: wprowadzenia wewnętrznej Instrukcji postępowania z pieczęciami urzędowymi, pieczątkami służbowymi  w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim. 

Zarządzenie nr 30/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 22.10.2021 r. w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej składsników majątku na dzień 31 października 2021 r. w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 29/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 21.10.2021 r. w sprawie: wprowadzenia zmian w dokumentacji rozwinięcia obiektu tymczasowego zakwaterowania w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim ewakuowanej ludności z zagrożonych rejonów miasta. 

Zarządzenie nr 28/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 20.10.2021 r. w sprawie: powołania Komisji Likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji druków ścisłego zarachowania w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I. 

Zarządzenie nr 27/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 15.10.2021 r. w sprawie: powołania szkolnych komisji konkursowych.

Zarządzenie nr 26/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 16.09.2021 r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 25/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 16.09.2021 r. w sprawie: powołania Komisji Kasacyjnej oraz zasad przeprowadzania kasacji składników rzeczowych majątku ruchomego.

Zarządzenie nr 24/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 16.09.2021 r. w sprawie: wprowadzenia mapy ryzyka w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie  Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 23/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 15.09.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Procedury przebywania rodziców / prawnych opiekunów i osób obcych na terenie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 22/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 09.09.2021 r. w sprawie: powołania komisji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w  Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2021/2022.

Zarządzenie nr 21/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 09.09.2021 r. w sprawie: realizacji planu nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2021/2022.

Zarządzenie nr 20/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 01.09.2021 r. w sprawie: powołania zespołu ds. koordynowania pomocy psychologiczno - pedagogicznej w  Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2021/2022.

Zarządzenie nr 19/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 30.08.2021 r. w sprawie: powołania stałych zespołów Rady Pedagogicznej w  Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2021/2022.

Zarządzenie nr 18/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 21.06.2021 r. w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnej w klasie pierwszej na rok szkolny 2021/2022  Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 17/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 18.06.2021 r. w sprawie: powołania Komisji Kasacyjnej zbiorów bibliotecznych. 

Zarządzenie nr 16/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Wewnętrznej Polityki Antymobbingowej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 15/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Wewnętrznej polityki antykorupcyjnej  w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 14/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu oceny pracy nauczyciela  w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 13/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Procedury udostępnienia informacji publicznej w trybie wnioskowym w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 12/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu kontroli wewnętrznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 11/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Instrukcji prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 10/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Zasad dysponowania środkami publicznymi w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Procedurę wydatkowania środków publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto w Szkole podstawowej nr 5im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 8/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Procedury dokonywania samooceny w zakresie kontroli zarządczej w Szkole Podstawowej nr 5im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 7/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu naboru pracowników pedagogicznych w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrwie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 6/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Zasad funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 5/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.04.2021 r. w sprawie: wprowadzenia Procedurę bezpieczeństwa obowiązującą podczas przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty w okresie COVID-19 oraz procedurę postępowania w sytuacji zagrożenia terrorystycznego w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie nr 4/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 25.03.2021 r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu, harmonogramu oraz kryteriów przyjęcia dziecka do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 3/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 16.03.2021 r. w sprawie: likwidacji nieprzydatnych i uszkodzonych środków trwałych.

Zarządzenie nr 2/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 11.02.2021 r. w sprawie: powołania Komisji Kasacyjnej oraz zasad przeprowadzania kasacji składników rzeczowych majatku ruchomego.

Zarządzenie nr 1/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 21.01.2021 r. w sprawie: powołania szkolnych komisji konkursowych.

Zarządzenie nr 3/R/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 04.01.2021 r. w sprawie: wprowadzenia zmian w "Zasadach Prowadzenia Rachunkowości" w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 2/R/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 04.01.2021 r. w sprawie: wprowadzenia zmian w "Zasadach Prowadzenia Rachunkowości" w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 1/R/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 04.01.2021 r. w sprawie: wprowadzenia zmian w "Instrukcji Obiegu i Kontroli Dokumentów Finansowo - Księgowych" w Szkole Podstawowej nr 5im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

2020

Zarządzenie nr 25/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 05.11.2020 r. w sprawie: sposobu organizacji funkcjonowania szkoły w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych wynikających z epidemii COVID - 19.

Zarządzenie nr 24/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 23.10.2020 r. w sprawie: sposobu organizacji funkcjonowania szkoły w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych wynikających z epidemii COVID - 19.

Zarządzenie nr 23/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 19.10.2020 r. w sprawie: wprowadzenia Ryzyka Zawodowego pracowników w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I.

Zarządzenie nr 22/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 15.10.2020 r. w sprawie: zawieszenia zajęć stacjonarnych i wprowadzenia nauczania zdalnego w klasie 4c w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I.

Zarządzenie nr 21/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 14.10.2020 r. w sprawie: powołania szkolnych komisji konkursowych.

Zarządzenie nr 20/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 09.09.2020 r. w sprawie: powołania komisji pomocy  psychologiczno - pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w roku szkolnym 2020/2021.

Zarządzenie nr 19/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 09.09.2020 r.w sprawie: realizacji planu nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2020/2021.

Zarządzenie nr 18/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 09.09.2020 r.w sprawie: powołania zespołu zadaniowego w roku szkolnym 2020/2021  do przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej, temat ewaluacji "Organizacja i efektywność prowadzenia pomocy psychologiczno - pedagogicznej w szkole"

Zarządzenie nr 17/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 01.09.2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian w Procedurze awansu zawodowego nauczycieli w Szkole Podstawowej nr 5im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 16/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 26.08.2020 r.w sprawie:wprowadzenia Procedurę postępowania z zachowaniem reżimu sanitarnego obowiązującego  w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim od 1 września 2020 r. na czas realizacji statutowych zadań szkoły z uwzględnieniem wytycznych GIS, MZ, MEN podczas trwania pandemii COVID – 19.

Zarządzenie nr 15/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia26.08.2020 r.w sprawie: powołania stałych zespołów Rady Pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2020/2021

Zarządzenie Nr 14/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia  26 czerwca 2020 r. w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela kontraktowego 

Zarządzenie Nr 13/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia  26 czerwca 2020 r. w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela kontraktowego 

Zarządzenie Nr 12/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia  05 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Procedury bezpieczeństwa obowiązującą podczas przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty w okresie COVID - 19 oraz procedurę postępowania w sytuacji zagrożenia terrorystycznego w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie Nr 11/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia  05 czerwca 2020 r. w sprawie organizacji procesu opiekuńczo-wychowawczego i dydaktycznego w klasach I – III szkoły podstawowej i konsultacji dla uczniów w okresie od 8 czerwca do 26 czerwca 2020r.

Zarządzenie Nr 10/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkoposlkim z dnia 25 maja 2020r. w sprawie zmiany daty dni wolnych od zajeć dydaktycznych w szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wilekopolskim.

Zarządzenie Nr 9/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia  21 maja 2020r. w sprawie organizacji procesu opiekuńczo-wychowawczego i dydaktycznego w klasach I – III szkoły podstawowej i konsultacji dla uczniów w okresie od 25 maja do 7 czerwca 2020r.

Zarządzenie Nr 8/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskimz dnia  21 maja 2020r.  w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej w klasie pierwszej na rok szkolny 2020/2021 Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie Nr 7/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 27 kwietnia 2020r. w sprawie: wprowadzenia zasad pracy uczniów i nauczycieli w aplikacji Teams Szkoły Podstawowej nr 5. Wprowadzenia oceny klasyfikacyjnej z zachowania w czasie pandemii w roku szkolnym 2019/2020.

Zarządzenie nr 6/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 01.04.2020r. w sprawie: przeniesienia między paragrafami.

Zarządzenie nr 5/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 24.03.2020r. w sprawie:sposobu organizacji funkcjonowania szkoły w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych wynikających z epidemii COVID - 19. 

Zarządzenie nr 4/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 16.03.2020r. w sprawie:wprowadzenia zmian w dokumentacji rozwinięcia obiektu tymczasowego zakwaterowania w  Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim ewakuowanej ludności z zagrożonych rejonów miasta. 

Zarządzenie nr 3/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 12.03.2020r. w sprawie: organizacji pracy podczas zawieszenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych w tutejszej placówce z powodu pandemii COVID - 19.

Zarządzenie nr 2/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 25.02.2020r. w sprawie:wprowadzenia harmonogramu oraz kryteriów przyjęcia do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 1/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 25.02.2020 r. w sprawie:zmiany treści Zarządzenia nr 18/2018 dot. wprowadzenia Procedury wprowadzenia innowacji pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim. 

2019

Zarządzenie nr 22/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 06 grudnia 2019r. w sprawie: wprowadzenia wewnątrzszkolnej instrukcji przygotowania i organizacji egzaminu ósmoklasisty w roku szkolnym 2019/2020.

Zarządzenie nr 21/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 04 grudnia 2019r. w sprawie:przeniesienia między paragrafami. 

Zarządzenie nr 20/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 19 listopada 2019r. w sprawie: powołania Komisji Kwalifikacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela kontraktowego.  

Zarządzenie nr 19/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 19 listopada 2019r. w sprawie: powołania Komisji Kwalifikacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela kontraktowego.  

Zarządzenie nr 18/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 14 października 2019r. w sprawie: powołania szkolnych komisji konkursowych.

Zarządzenie nr 17/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 14 października 2019r. w sprawie: przeniesienia miedzy paragrafami.  

Zarządzenie nr 3/R/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 01 października 2019r. w sprawie: wprowadzenia zmian w Zasadach Prowadzenia Rachunkowości w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 16/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 19 września 2019r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu korzystania z basenu przez klasy integracyjne I -VIII. 

Zarządzenie nr 15/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 19 września 2019r. w sprawie: przeniesienia miedzy paragrafami.  

Zarządzenie nr 14/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 13 września 2019r. w sprawie: powołania zespołu ds. koordynowania pomocy psychologiczno - pedagogicznej.

Zarządzenie nr 13/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 13 września 2019r. w sprawie: wprowadzenia procedury awansu zawodowego nauczycieli w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 12/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 13 września  2019r. w sprawie: wprowadzenia w szkole Regulaminu Wewnątrzszkolnego Doskonalenia Nauczycieli.

Zarządzenie nr 11/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 13 września 2019r. w sprawie: powołania zespołu zadaniowego w roku szkolnym 2019/2020 do przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej, temat ewaluacji: "Zwiększenie umiejętności efektywnego i skutecznego komunikowania się - kompleksowe wspieranie rozwoju kompetencji kluczowych".

Zarządzenie nr 10/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 13 września 2019r. w sprawie: realizacji planu nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2019/2020 oraz nadzoru pedagogicznego w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 9/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 13 września 2019r. w sprawie: powołania komisji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 8/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29 sierpnia 2019r. w sprawie: powołania stałych komisji Rady Pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 2/R/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 01 lipca 2019r. w sprawie: wprowadzenia zinstrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim 

Zarządzenie Nr 1/R/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia  20 maja 2019 r. w sprawie wprowadzenia Zasad Rachunkowości.

Zarządzenie nr 7/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 17 maja 2019r. w sprawie: wprowadzenia procedury  moonitorowania realizacji podstawy programowej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 6/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 10 kwietnia  2019r. w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnej w rocznym oddziale przygotowania przedszkolnego Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 5/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29 marca 2019r. w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnej w rocznym oddziale przygotowania przedszkolnego Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 4/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 05 lutego 2019r. w sprawie wprowadzenia zmian do regulaminu oceny pracy nauczycieli  w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim w związku z ustawą z dnia 02 listopada 2018r. o zmianie ustawy Prawo Oświatowe, ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw od 01.01.2019r. Dz. U. z 2018r. poz. 2245.

Zarządzenie nr 3/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 04 lutego 2019r. w sprawie powołania Komisji Kasacyjnej oraz zasad przeprowadzania kasacji składników rzeczowych majątku ruchomego w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 2/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 04 lutego 2019r.w sprawie: wprowadzenia harmonogramu oraz kryteriów przyjęcia do  rocznego oddziału przygotowania przedszkolnego oraz klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 1/2019 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 30 stycznia 2019r.w sprawie: wprowadzenia regulaminu korzystania z windy osobowej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

2018

Zarządzenie nr 17/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 18 grudnia  2018r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu monitoringu wizyjnego w  Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 16/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 14 grudnia 2018r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udostępniania informacji publicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 15/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim w sprawie: wprowadzenia procedur bezpieczeństwa, postępowania nauczycieli  (pracowników szkoły) i metod współpracy szkoły z policją w sytuacjach zagrożenia uczniów przestępczością i demoralizacją w  Szkole  Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 14/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 11 grudnia 2018r.w sprawie: wprowadzenia regulaminu rady pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 13/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 11 grudnia 2018r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu rady pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 12/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.08.2018r.w sprawie: procedury uzyskiwania zwolnień z zajęć wychowania fizycznego w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskiej

Zarządzenie nr 11/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.08.2018r. w sprawie: powołania stałych komisji Rady Pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2018/2019.

Zarządzenie nr 10/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.08.2018r. w sprawie: powołania komisji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2018/2019.

Zarządzenie nr 9/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.08.2018r. w sprawie: powołania zespołu zadaniowego w roku szkolnym 2018/2019 do przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej, temat ewaluacji: „Relacje rówieśnicze w klasie i szkole, czyli relacje, które pomagają lub przeszkadzają w nauce”.

Zarządzenie nr 8/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.08.2018r. w sprawie: realizacji planu nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2018/2019 w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 7/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. „Mieszka I” w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29.08.2018r. w sprawie: wprowadzenia Procedury awansu zawodowego nauczycieli w Szkole Podstawowej Nr 5 im. „Mieszka I” w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 6/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 25 czerwca 2018r. w sprawie: powołania Komisji Kwalifikacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela kontraktowego.

Zarządzenie nr 5/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 21.06.2018r. w sprawie: powołania komisji na egzamin poprawkowy.

Zarządzenie nr 4/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskimz dnia 25.05.2018r. w sprawie: wdrożenia Dokumentacji przetwarzania danych osobowych RODO.

Zarządzenie nr 3/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 20 kwietnia 2018r. w sprawie: ogłoszenia postępowania uzupełniającego do rocznego oddziału przygotowania przedszkolnego w Szkole Podstawowejnr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 2/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 31 stycznia 2018r. w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnej w rocznym oddziale przygotowania przedszkolnego Szkoły Podstawowejnr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim

Zarządzenie nr 1/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 31 stycznia 2018r. w sprawie: wprowadzenia harmonogramu oraz kryteriów przyjęcia do  rocznego oddziału przygotowania przedszkolnego oraz klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

2017

Zarządzenie nr 18/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 6 grudnia 2017r. w sprawie wprowadzenia procedury organizowania i udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 17/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 1 grudnia 2017r. w sprawie wprowadzenia regulaminu dyżurów nauczycieli w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 16/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 20 listopada 2017r. w sprawie Procedury rozwiązywania konfliktów  w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 15/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 14 listopada 2017r. w sprawie wprowadzenia regulaminu działania samorządu uczniowskiego wraz z regulaminem wyborów do samorządu w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 14/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 13 listopada 2017r. w sprawie wprowadzenia zasad i trybu wyznaczania celów jednostki, określenie mierników ich realizacji oraz zasad monitorowania ich osiągnięć w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 13/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 13 listopada 2017r. w sprawie wprowadzenia procedury zarządzania ryzykiem w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 12/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 13 września 2017r. w sprawie realizacji planu nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2017/2018 oraz wprowadzenia regulaminu nadzoru pedagogicznego w SP5.

Zarządzenie nr 11/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 1 września 2017r. w sprawie powołania zesołu zadaniowego w roku szkolnym 2017/2018 do przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej, temat ewaluacji: "Diagnoza kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie odpowiedzialnego korzystania z mediów".

Zarządzenie nr 10/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 1 września 2017r. w sprawie powołania komisji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w SP5 w roku szkolnym 2017/2018.

Zarządzenie nr 9/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 1 września 2017r. w sprawie powołania stałych komisji Rady Pedagogicznej w SP5 w roku szkolnym 2017/2018.

Zarządzenie nr 8/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 22 czerwca 2017r. w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej z języka angielskiego.

Zarządzenie nr 7/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 5 czerwca 2017r. w sprawie wprowadzenia dokumentacji rozwinięcia obiektu tymczasowego zakwaterowanie w Szkole Podstawowej nr 5 ewakuowanej ludności z zagrożonych rejonów miasta.

Zarządzenie nr 6/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 1 czerwca 2017r. w sprawie wprowadzenia nowego planu zajęć w dniach 5-9.06.2017r. dla II edatu edukacyjnego.

Zarządzenie nr 5/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 15 maja 2017r. w sprawie powołania zespołu do tworzenia programu wychowawczo-profilaktycznego w związku z reformą oświaty w SP5.

Zarządzenie nr 4/2017 Dyrektora Szoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 15 maja 2017r. w sprawie powołania zespołu do tworzenia Statutu Szkoły w związku z reformą oświaty.

Zarządzenie nr 3/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 1 marca 2017r. w sprawie wprowadzenia harmonogramu oraz kryteriów przyjęcia do rocznego oddziału przygotowania przedszkolnego w SP5.

Zarządzenie nr 2/2017 Dyrektora SZkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 20 stycznia 2017r. w sprawie wprowadzenia regulaminu biblioteki SP5.

Zarządzenie nr 1/2017 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 20 stycznia 2017r. w sprawie wprowadzenia procedury postępowania w razie wypadku dziecka w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I.

2016

Zarządzenie nr 11/2016 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia wewnętrznego regulaminu organizacji praktyk studenckich w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 10/2016 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 22 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia strategii działań wychowawczych, zapobiegawczych i interwencyjnych wobec młodzieży zagrożonej uzależnieniem   w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 9/2016 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 21 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia wewnętrznego regulaminu wynajmu hali sportowej oraz regulaminu korzystania z boiska ogólnodostępnego ze sztucznej nawierzchni  w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 8/2016 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 16 listopada 2016r. w sprawie wprowadzenia wewnętrznego regulaminu przeprowadzania etapu szkolnego wojewódzkiego konkursu matematycznego, przyrodniczego, języka polskiego, języka angielskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim.

Zarządzenie nr 7/2016 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 12 września 2016r. w sprawie realizacji planu nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2016/2017.

Zarządzenie nr 6/2016 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 12 września 2016r. w sprawie powołania zespołu zadaniowego w roku szkolnym 2016/2017 do przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej, temat ewaluacji" "Motywująca i wspierająca funkcja oceniania uczniów".

Zarządzenie nr 5/2016 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 12 września 2016r. w sprawie powołania komisji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w roku szkolnym 2016/2017.

Zarządzenie nr 4/2016 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 26 sierpnia 2016r. w sprawie powołania stałych komisji Rady Pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2016/2017.

Zarządzenie nr 3/2016 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 26 sierpnia 2016r. w sprawie powołania komisji ds. sprawdzania stanu bhp budynku szkoły wraz z obejściem.

2015

Zarządzenie nr 21/2015 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 30 września 2015r. w sprawie wprowadzenia szkolnej instrukcji przygotowania i organizacji sprawdzianu szóstoklasisty.

Zarządzenie nr 7/2015 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 29 września 2015r. w sprawie zmiany w planie wydaków rachunku wydzielonego na rok 2015.

Zarządzenie nr 6/2015 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 14 września 2015r. w sprawie powołania Komisji Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w roku szkolnym 2015/2016 do przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej.

Zarządzenie nr 5/2015 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 14 września 2015r. w sprawie powołania zespołu zadaniowego w roku szkolnym 2015/2016 do pzeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej.

Zarządzenie nr 4/2015 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wiekopolskim z dnia 14 września 2015r. w sprawie wprowadzenia regulaminu nadzoru pedagogicznego, wprowadzenia regulaminu kontroli sprawowanych w ramach nadzoru pedagogicznego, wprowadzenie regulaminu prowadzenia ewaluacji na rok 2015/2016.

Zarządzenie nr 3/2015 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 27 sierpnia 2015r. w sprawie powołania komisji ds. sprawdzenia stanu bhp budynku szkoły wraz z obejściem.

Zarządzenie nr 2/2015 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 27 sierpnia 2015r. w sprawie powołania stałych komisji Rady Pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w roku szkolnym 2015/2016.

Zarządzenie nr 1/Integracja/2015 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 13 lutego 2015r. w sprawie regulaminu korzystania z basenu przez klasy integracyjne I-VI.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..